veleni
0

فروش

2000000

تومان

/5
0 دیدگاه
آرتیوس‌کد 21.11-2022 Esko ArtiosCad فول کرک
گارانتی کیفیت
ضمانت بازگشت وجه
پشتیبانی فوق سریع
بدون محدودیت تعداد و زمان دانلود

حجم فایل

5/7 گیگابایت

نرم افزار

پلاگین مورد نیاز

نیاز ندارد

تاریخ به روزرسانی

2022

خریداران محصول

پشتیبانی

معرفی آرتیوس‌کد 21.11-2022 Esko ArtiosCad فول کرک

آرتیوس‌کد 21.11-2022 Esko ArtiosCad فول کرک

محبوب‌ترین برنامه طراحی ساختار بسته بندی

آرتیوس‌کد 21.11-2022 Esko ArtiosCad فول کرک

 

اسکو آرتیوس کد   –   Esko ArtiosCad

آرتیوس کد Esko ArtiosCad یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای دنیا در زمینه طراحی ساختار بسته بندی و قالبسازی دایکات برش در سطح دنیا می‌باشد. این نرم افزار توسط شرکت بزرگ اسکو تولید و توسعه یافته است.

در نرم افزار اسکو ارتیوس کد امکانات زیادی وجود دارد که شما بتوانید یک قالب برش را از ابتدا تا انتها طراحی کنید. ارتیوس کد برنامه ای است که بیشتر آتلیه‌های طراحی و قالبسازی‌های بزرگ دنیا از آن برای طراحی قالب برش و یا طراحی ساختار بسته بندی استفاده می‌کنند.

یکی از بزرگ‌ترین قابلیت‌های آرتیوس‌کد امکان سه بعدی سازی طرح کشیده شده است.

 

 

در آرتیوس کد به راحتی از ساده‌ترین طرح‌ها تا پیچیده‌ترین قالب‌ها را می‌توانید طراحی ، کنترل و برای قالب‌سازی ویا فرم‌بندی آماده کنید.

به راحتی می توانید انواع جعبه های لاک باتم ، ته قفلی و یا شربتی بسازید .

بعد از اینکه طرح قالب را ساختید می توانید طراحی گرافیکی جعبه خود را بر روی قالب بیاندازید و خط تیغ ها و تاها را با طراحی خود چک کنید .

 

در یک کلام بسته‌بندی نهایی را قبل از تولید ببینید.

 

 

آرتیوس کد یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای دنیا در زمینه طراحی ساختار بسته بندی است

یکی از امکانات ویژه این نرم افزار امکان طراحی یک قالب استاندارد می‌باشد که فقط با وارد کردن یک سری اعداد مانند طول ، عرض و ارتفاع در چند ثانیه شما می توانید یک طرح قالب جعبه و یا کارتن بسازید .

در آرتیوس کد تعداد زیادی جعبه های مقوایی ، کارتنی و پانل های استندآپ از قبل آماده شده اند و فقط باید با انتخاب آنها و دادن ابعاد آنها در یک ویزارد یک طرح قالب جدید آماده کنید.

 

 

بعد از کشیدن طرح برش می توانید مشخص کنید که کدام یک از خطها تا و یا برش و یا پرفراژ هستند و در یک محیط سه بعدی آنها را تا کنید و جعبه سه بعدی تا شده خودتان را ببینید و در صورت وجود هر گونه اشکال در طراحی خطوط قالبتان را اصلاح کنید .

در آرتیوس کد به راحتی می توانید طرح گرافیکی آماده شده را بر روی قالب برش بیاندازید و از مراحل تا شدن جعبه تان یک ویدیو بسازید و به مشتریتان نمایش دهید و نحوه شکل گرفتن جعبه محصول را نشان دهید و تاییدیه طرح را بگیرید.

 

بهترین چیدمان با کمترین ضایعات را از آرتیوس کد بگیرید 

 

 

برای چیدمان طرح تیغ برای چاپ می‌توانید سایز مقواهای موجودتان را مشخص کنید . از این برنامه بخواهید بهترین چیدمان را برای این مقوا ها برای شما مشخص کند که بیشترین تعداد چیدمان را داشته باشد و کمترین پرت مقوا را داشته باشد.

امکانات آرتیوس کد به اینجا ختم نمی شود و شما می توانید تخته قالب برش خود را طراحی کنید و برای قالبسازی بفرستید . البته این مرحله بهتر است تحت نظر یک قالب ساز باشد . چون قالبسازی‌ها بر اساس دستگاه‌ها و تجربه ای که دارند می‌توانند بهترین تخته برش را آماده کنند.

این برنامه امکانات بسیار پیشرفته‌ای برای قالبسازی ها برای طراحی تخته پوشال‌گیر و برش ابرهای پوشال‌گیر و بسیاری کارهای دیگر دارد.

 

سوالات متداول

Frequently Asked Questions

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع است.

نظرات و انتقادات

Comments and criticisms

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آرتیوس‌کد 21.11-2022 Esko ArtiosCad فول کرک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2000000

تومان

0

فروش

گارانتی کیفیت
ضمانت بازگشت وجه
پشتیبانی فوق سریع
بدون محدودیت تعداد و زمان دانلود
اشتراک گذاری محصول: